A megrendelőlap tartalmaz minden fontos információt az egységről, így elősegíti a lehető leggyorsabb javítási folyamatot.
Nagyon fontos, hogy minden beküldött egység és alkatrész száma részletesen fel legyen tüntetve a megrendelőlapon, hogy pontosan tudjuk, miket vettünk át.
A megrendelőlapon tüntetheti fel azt is, ha a számlázási és postázási cím eltér.
Mindezek mellett a megrendelőlapon nyilatkozik arról is, hogy elfogadja feltételeinket – enélkül nem áll módunkban elvégezni a javítást.
Amennyiben az EU-n belülről él szolgáltatásainkkal, és ÁFA-mentes számlát igényel, fontos, hogy a megadott számlázási cím megegyezzen az adónyilvántartásban bejegyzett székhellyel. A német törvények értelmében ugyanis minden esetben le kell ellenőriznünk az adószámot és a hozzá tartozó címet az ÁFA-mentes számla kiállítása előtt. Amennyiben az adatok nem egyeznek, nem áll módunkban a számlát kiállítani!
Azonosító: Amennyiben visszatérő megrendelő, és már rendelkezik iktatószámmal, gyorsabban tudjuk feldolgozni megrendelését. Telefonszám: kérjük, adjon meg elérhetőséget, hogy technikusaink szükség esetén elérjék kérdéseikkel! E-mail: megrendelése után emailt fog kapni egy azonosítószámmal, amelyre hivatkozva tud a továbbiakban információt kérni a javítással kapcsolatban. Amikor az egységet visszaküldjük Önnek, szintén emailben fogja megkapni az értesítést a csomag kódjáról és a postaköltségről, valamint a postázáskor kapott linket, amelyen nyomon követheti csomagja útját.